Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

HaPpY TeAcHeRs' DaY 2011

Assalamualaikum wbt..
Kite mulakan entry kali ni dgn ucapan Selamat hari guru kpd semua warga pendidik di seluruh dunia..(wish jugak kpd diri sendiri..hik3)..Utk pengetahuan korang..tahun ni merupakan tahun ketiga saya @ Miss Isha celebrate hari guru ni..For u guys out there, tema hari guru bagi tahun 2011 ni ialah "Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara"...
Ok actually i just wanna share sambutan hari guru yg MRSM Terendak buat utk meraikan guru2 nya..Tahun ni telah ditetapkan tema so that every teacher kene pakai kaler biru...so berbondong2la cikgu cikgi ni pakai kaler biru.. so suwitt tau bile smua biru2 belaka...teringat lak tagline "awak nmpk biru la..." ngahahahah...ok merepek!
On the date 16th May 2011 ni, majlis dimulakan dgn acara red karpet dimana teacher kene turunkan tandatngan kt board yg disediakan pastu bermula acara "gile glemer sebentar" mase tu punyela byk flash sbb ade byk photographer (student op kos)..dh puas posing , cikgu2 dibawa masuk ke dewan melalui laluan karpet merah smbil diiringi oleh dayang2 dan sorakan oleh ahli dewan...ha3...rase cam putri raje je...kah3...pastu bese la kene ade ucapan , persembahan dsb...tapi kali ni gempak sikit sbb cikgu2 dpd setiap jabatan kene wat persembahan...sporting btol tau...aku n kwn2 kt jbtn sains wat lakonan pastu super impose kan kt filem HAntu kak Limah balik rumah..so bile dh ade plakon laen btukarlah tajuk filem kepada HAntu kak Limah Balik Terendak...sumpah kelakar..kah3..(kalo aku dpt copy nnt, aku share kt sini, itupon kalo aku rase xmalu sgt la...ha3)
tahun ni amat btuah la sebab smbutan ni dibuat dua kali...siang kt skolah n mllm nya pulak kt PWTC..ha3...grand x??kui3...ni sponsored by Ansara Terendak la...walaopun aku ni cekgu baru, so xkenal la bekas2 plajar yg oldies2 ni..tp xpe, aku makan dgn khusyuknye...kui3..pjg lak celoteh kan..maklumlah lame xmenulis kt sini..hope xboring la ea...dgr cte cikgu ni...hu3...ni ade gmbo utk share ngn korg...


motif gambo ni??? actually nk focus pd backdrobe tu ea...not the guys..hik3

ni la dewan tun hussein onn kt PWTC


ok wajah org yg malas nk make up pagi2 bute..ni nk g majlis sesi pagi kt skool..


"selamat hari guru 2011"



ni plak ready nk g dinner @pwtc
(motif wat muke mcm ni??? utk hasil pipi yg kurus..kah3)

p/s: Selamat hari guru diucapkan buat semua guru2 saya, xkirela di mane anda berada skrg..terime kasih kerana tlah mendidik insan yg bernama Noorisha Binti Musa ini sehingga menjadi insan yg ade pd hari ni...sesungguhnya jasa kalia tidak dpt saya balas smpi bile2.. namun, tugas mendidik ini akan saya galas sebaik2nya agar dapat melahirkan lebeyh banyak lg insan yg cemerlang, gemilang dan terbilang..insyaALLAH..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Lena Graphics by Melany