Wednesday, January 6, 2010

Tersangkut dalam kesesakan lalu lintas~

Perghhh..arini mmg aku rase kesabaran aku tercabar sgt2..xpenah2 aku rase sebagaimana aku rase pagi td..nk tau sbb ape??ok cenggini...mcm bese aku memulakan perjalanan ke tempat kje seawal jam tujuh pagi..pd awal perjalanan tu mmg mcm hari2 bese yg laen..yerla kan xla byk kete sgt sbb aku g keje kol 7 org laen mungkin masih diulit mimpi sbb masuk keje kol 9..setibenyer kat simpang sg.udang..aku dh rase cam laen mcm je..nape kete byk n jln cam semut..tp aku rilex lg..tp camne aku nk rilex sbb jam dh kol 7.50 (besenye paling lmbt aku punch kol 7.30)tp aku masih blom masuk2 lg ke simpang kem terendak..Ape kejadahnye ini???aku dh mule risau..sbb kene punch in b4 kol 8...tp bile melihatkan keadaan kereta yg jln cam semut..mmg aku xkan sempat smpi on time nyer..sabar jela kn..tp yg wat aku hangin..napela org mesia ni xreti nk sabar..tau la masing2 nk cepat..suke2 je nk cilok2..potong Q..ape aku ni xnak cepat ke??mmg geram giler mase tu..tp naseb baek la mase tu aku duk dgr radio era..ade plak fahrin ahmad taim tu..mmg aku leh tgoda la ngn sore die..hak3..so kurangla sket kemarahan aku..hik3..kenape jammed plak ni???aku tau dah ni mesti keje MP terendak ni..spotcheck la tu..tp please la jgn la nk check susah pyh..tau x org nk g keje ni..ish3..di samping duk geram tp sempat la sengih2 bile dgr celoteh aznil n din n fahrin ketika tu..ade plak 1 kancil ni kt sblh kiri kete aku..duk lambai2 n senyum2 kt aku...pastu sebuk kejar nk ade kt sblh kete aku..hampess btol..aku tros jd cuak..erkkkkk...tatotnyer..dr segi pakaian nmpk diorg (3 org dlm kete tu) pakai overall..sah mamat2 gatal petronas ni..eeeeeee tolongla..akhirnye b4 diorg amik corner utk g tmpt keje diorg..sempat lg wat bye2 kt aku..eeeee...tp ape2 pon lega diorg dh blahh..hik3..akhirnye aku tibe gk kt skola ngn slmtnyer...aku punch in kol 8.45 pg..perghhhhhh first taim punch card aku merah...smpi2 kt skola semua org mengeluh sbb lmbt..yerlah mmg la MP tu sllu wat spotcheck...tp kali ni adelah luar biase lame..besenye paling2 lame pon 20min je duk dlm kete..tp korg bygkan la aku duk dlm kete more than 1 hour n half...kalo aku drive tu rasenyr smpi kL..hak3..tp nk wat camne kan..naseb2..ditambah pule dinasihati org spy bersabar..sbb sabar itu sparuh dpd iman..ermmmm hopefully xtjadi lg mcm ni..buang mase buang minyak buang tenage...kaki lenguh...arghhhhhh tensi btol.hu3..

9 comments:

ijad said...

tersangkut tu biasa lah..

sarah Sofiah said...

hehe..mizz mrh msti comeyl!
hehe..

Muhammad Firdaus Bin Md Fauzi said...

xpnh tgk akak sye sorg ni mrh..
asyk tgk die glk aje.. :)
teringin nak tgk akak marah..

cpt! mrh sye skg! nak tgk..
hehehe~

Noorisha Musa said...

Ijad: kalo kL bese ko jem..tp kalo kt mlk consider luar biase la..hu3

sarah:hah??yeke??xpe nnt kalo sy marah sy cpat2 tgk cermin yer..nk tgk comey ke x..nnt bile sy dh discover sy bgtau yer..hu3

fidot:org yg susah nk marah ni kalo marah meletop tau..nnt akakmu ni marah hangus tros dikau..hu3..btol kate org, manusia ni taim laen leh sabar,,tp bile kt jlnraye sifat sabar tu kurg...so dont be a like me..hik3..

Noorisha Musa said...
This comment has been removed by the author.
Norashikin Abdullah said...

hehe..
sbar miss
nnt miss hon je kuat2
hehe

Noorisha Musa said...

itu bukan sabo tu ekin..
ha3..
mmg sabar la tu..
dh nk smpai srwk dh tu..ha3

Noorisha Musa said...

itu bukan sabo tu ekin..
ha3..
mmg sabar la tu..
dh nk smpai srwk dh tu..ha3

smiley said...

melaka mmg selalu jame seyh...tense gak kalo nak pg melaka..tapi kalo dari muar nak ke mp...ade jalan yg lebh cpt dan tanpa lalu jame...hehehe..

regards,
Triplesmiley

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Lena Graphics by Melany