Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 11, 2009

Iljimae Fever

hu3...cuti2 yg ku lalui dgn penuh keboringan,,hu3..bukan ape aku xde ape nk wat bile cuti lame2 camni...nk g shopping, aku duk nunggu gaji bulan dpn dah ni..ha3...dh kering asek g shopping je..so ape lg aku duk lyn cite korea..hu3..baru abes tgk You're Beautiful yg semmgnyer sgt2 best...sgt2 fall in love ngn hyung-nim smpi berebut2 ngn nik..ha3..skrg ni aku duk lyn cite ILJIMAE plak..hero die mmg aku suke..lee jun ki..second hero bg cite My Girl dl bg sape2 yg tgk cite tu tau la kan..cite nih cam cite epik sket...ber background kan zmn2 dynasti dulu2..aku nk cite lebeyh2 pon aku xabes tgk lg..tp cite die psl seorg pencuri profesional yg mencuri harta bende n wang dpd pegawai2 yg korup utk sedekah kan kt org miskin yg teraniaya..aku baru tgk smpi episod 6 dpd 20 episod..so cite dpn2 nih kelako sbb die masih bodo2 n bngang2 lg..hu3..cite nih jugak menunjukkan camne si iljimae ni nk menuntut bela ats naseb yg menimpa keluarga die mase die kecik2 dl..bpk die kene bunuh kerana dituduh mengkhianat, kemudian mak die dijadika pelacur n kakak die dijadikan hamba..(iljimae ni sebenarnye berketurunan bangsawan tp disebbkan org dengki ngn bpk die, so die end up jadi rakyat bese n selalu mjadi buruan kerajaan)...actually dh lame aku donlot cite ni tp disbbkan sebuk ngn urusan skola so aku xsempat tgk..pastu tibe2 lyn cite hyung nim plak..hua3...kesian2..xpe cite ni pon aku suke gk..hero die besttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...hu3


nila hero cite ni..he3..



ni poster cite ni..cite ni bukan shj ade aksi tp juge percintaan empat segi antara mereka2 ini..apekah kesudahannye???aku pon xtau..lom abes donlot..hu3...tungguuuuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Lena Graphics by Melany