Saturday, December 12, 2009

Emosi Yang Kurang Stabil~

Pelik btol name entry kali ni kan..ha3..aku pon xtau nape..mungkin sebab aku dh terlalu busan kot..ditambah dgn cuti yg lame2 nih wat kepale aku bengong2 sket..bukan ape aku rase cam kurang kasih syg plak..hak3..ayat xtahan kan..bukan dpd family ni..tp org sekeliling..kwn2 dan sebagainya..mungkin ade yg rase cam annoying je kan..tp serius mmg ini yg aku rase skrg..aku ni mungkin nmpk cam happy je..yes i am..but aku slalu berpikir..kalo la aku bole putar balik mase..aku nk balik semula ke zaman aku kt USM dl..sbb aku enjoy dgn kwn2 yg sekepala ngn aku..bole kate skrg aku duk merindu zmn2 remaje aku..hu3..dl aku ade nik, izza, aryn ,nani n ramai lg kwn2 yg selalu wat aku happy..tp skrg masing2 dh ade life tersendiri..yerla ade yg dh keje, ade yg smbung blaja..ade yg masih xkeje..aku xtau nape skang aku jd sensitif..rase sunyi jek..yerla kan aku dk cuti skola lame ni..org laen sebuk keje..xkan aku nk kaco org ngah keje plak kan..aishhhhh cptla abes cuti skola nih..sbb bile aku sibuk xdela aku nk pk mende yg bukan2 camnih..aishhhhhhhhhhhh
p/s: sorila aku duk merepek..tp semua ni cume luahan hati je..ape yg aku rase skrg..mcm dh kritikal sgt dah..hu3..

4 comments:

ARYN said...

sbb tu org kata time belaja yg byk kenangan kan T__T

Noorisha Musa said...

iyap..taim2 nila aku duk terngiang2 lagu ali setan ni...arghhhhh rindu kt USM...

Siti Nurfazilah said...

ehehe..isha..smla ngn ak..rindukn zmn blaja kt usm dulu..wpon still kt cni tp feelnye xsm..klula boley diputarkn mase blk kn..rase mcm xnk mase tu bjln pon ade..huhu

Noorisha Musa said...

hu3...tau xpe.aku sgt rindu zmn itu tatkala tidak memikirkan perkara2 laen selain dpd blja..skrg ni pk mcm2..financial la..utang ptptn la..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Lena Graphics by Melany